Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

RAYA!!!

Ok cam gempak je tajuk!!gyle ke ape aku ney?raya celah bedah an?pose gnti 1 ary pown blom wat agy...hahaha...so jgn na brangan raya sgt..actually im talking bout raya cine last week!!perh!!!mmg happening la wa ckp lu!!!kite kan 1 MALAYSIA!!so sume raya kite bole clebrate same2...huhuhu..(bab coti na jd 1malaysia)
cukur jambul..cukur ke?haha

Tyme raya cina 3/2/11,ktowg 1 family g Melaka...sbb kakak aku wat kenduri cukur jmbul anak buah kesayangan aku AKIF RIFQI kt kg laki dye ler...so kul 5.30 mama da kejutkn suh bgn....bese la pmpuan agy amai dlm family aku..so na b'ciap bagai agy..ne la bgn awl..agypown knduri katenye start kul 11...so ktowg smpai dlm kul 10 cm 2 ah...so lpak ctu smpi kul 2 lbey... 
tok penang...
 gylo mkn belacan cm 2 jo??!!
Da alang2 smpi Melaka..tak sah la kalo ta jlnkan aktiviti ktowg jln2 crik mkn 2...hahah..so sggah la alor gajah mkn cucur udang yg pemes 2 + sate perot ke usus ke aku pwn kompius...yummiii...mmg TERBAEK!!!pas mkn 2ktowg mulakan perjalanan ktowg alik kg abah kt sg besar,sbak bernam...tdo la 1 mlm kt cne...
sate terbaek!! 
Sok nye plak ktowg grak alik penang kg blah mama plak..sbb na anto tok aku alik...yela dye da 2 mggu kt cni tgk anak akak aku..otw ke penang 2 ktowg sggah la ke bagan datoh..bwk tok aku jmpe abg dye jp...lame da ta jmpe..alang2 lalu sggah la...pas2 twuskn perjalanan agy...smpi penang sggah la mkn LINE CLEAR!!perhh!!bratuq bgai na gyle..so ktowg maen ta aci ah an..duk suh dye hidang..kalo hidang cpat cket..kalo na amek sowg2 spinggan kena p bratuq la..hahaha

Pastu twus alik umah..merehatkn dri jp..tp singgah kt tepi line clear 2 ade jual cucur udang mamak terbaek gak 2!!haha...ok..pas2 bru twus alik..mlm 2 plak kuar crik mkn agy...mee udang pak omaq!!terbaek gyle!!tp ta bkak..hahaha...so g la kt area ctu yg terdekat..sbb kt area ctu mmg amai jual mee udang....lpas mee udang ktowg p padang kota....pasemboq!!here we come!!come oredy!!hahaha..mmg sdap na tersembur la..da kenyang ape agy..angkt kaki ah..ahaha
hamek kau!!pilih!!
sotong kering ney bole d mkn ok?haha
So aktiviti soknye plak ialah anto kazen aku nikah...rombongan cik kiah dr sg besar dpt anak mami pulok slaen abah aku dpt mama aku..hahahaha...so jmpe la kt mane2...then twus g umah pngtin pompuan...tp dowg nikah je...bln 6 bru sanding skali naek ngn abang kpd pngtin pompuan... 
 pengantin laki..dup dap!!
selamat d satukan..alhamdulillah...
 anak sapa ney?haha
bru pas mkn..tabole wat ape la an..haha

Aktiviti sok nye plak agy g padang besaq!!urm peja plak da g smlm nye..tyme kazen aku nikah 2...haish!!ape la...hahah...tp yg beshnye dye da g pas2 kirim brg kt aku...da alik kl bru mmpi nyesal ta bli ye?hahaha....(so byle mau amek brg?double pay ok?)hahahaha...syion nye chopping ye aku?tp alik 2 tatau plak bala yg mnanti?machet!machet!machet!(jammed!jammed!jammed!)tahan la..start jammed kt perak!!so lalu jln dlm..lbey kurang gak..tp ok agy...bertolak dr kul 330pm smpi kul 330am?amacam?bole lwn ke?hahaha...so arini aku coti!!!hahaha...sbb aku yg drive dr start jammed 2!!so yg laen buh pic mane ade je la ye...heeee
 ha plih!!
ok ke ko?haha

ps sowi la...tade pic cucuq udang!!g toilet jap je tgk dowg da bedal..so ta sempat na capture!!pic kt line clear pown tade gak...org yg bli pown ramai sgt...so segan la..sy bkn pakai dslr pown...hehe....












3 comments:

Aeen said...

jalan sakan minah ni..hahahaah

nicky said...

perrhh sedapnya hang mencekik smpai tak hengat kwn2 kat KL nie .. hahah

farrah isnanee said...

hahaha...syiok guys!!raya dow..jln ah..hahaha