Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

im missing!!

 juz lonely....

Are u alone FARRAH ISNANEE?dont u hav a fwens?where are they?im not blaming anyone....yes im not blaming anybody...either myself..thats not anybody fault....im juz feel that im missing something...its juz i dont know whats that!!Urm malam-malam macam ney tiba-tiba terasa sesuatu..terasa tiada tempat na mengadu..

Ape yang aku tau, aku terasa keseorangan....aku terasa kehilangan...kenapa aku rasa macam tu?ape yang tak kena ngan diri aku?kehidupan aku? aku tak mampu nak jawab persoalan tu...aku rasa aku windukan kehidupan aku suatu ketika dulu...zaman-zaman aku sentiasa di kelilingi oleh mereka-mereka yang bergelar KAWAN!!

Yup aku windukan kawan2 aku...kawan2 skola....kawan2 kolej...kawan2 giatmara....kawan2 lepak aku...sume kawan2 yang pernah menceriakn idup aku suatu ketika...aku windukan mereka sume..mane mereka?mane aku?aku jauh dr mereka?mereka jauhkan dri dr aku?

Aku tau..pertemuan, perpisahan, ajal, maut, jodoh sume nya di tangan Allah SWT...dan aku juga tau...aku tak mampu untuk putar balik masa sekarang kepada masa lalu...sume tu takan berlaku dan tak mungkin akan berlaku...masing2 ade life masing sekarang ni...tak pe la kawan2...aku doakn kowang sume berjaya suatu ari nanti kelak!!aku arap kowg sume tak pernah dan takkan lupekan aku sebagaimana aku tak pernah lupekan kowg!!
 plizz make me calm!!

 sowi 4 everything!!

p/s aku ta mampu na twuskan ape yang aku na luahkn dalam post ni...ape2 pown kowang yang pernah hadir dalam idup aku adalah antara anugerah Allah yang tak ternilai dan tiada tolok bandingnye...terima kasih kerana pernah hadir dalam idup aku dan sudi berkawan dengan aku....





3 comments:

Unknown said...

rindu ak tak?

farrah isnanee said...

windu...winduuu...sbb aku mmg winduuu zmn skola!!!!urrhhh!!!

Nadhyra Sidek said...

kawan giatmara 1 di sini cik nanee oii hehehe ;D