Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

joran ria!!

Ok ney entry aktiviti ahad encik demok bersama baba nye...wah!!anak ayah la katakan....so mereka ney suka memancing upenye...patut la mase mula2 knal dolu bercinta kt stesen pasar seni putra lrt tu kan bawah 2 parit ke sungai ke hape eh?tatau la na ckp..ikan kt bawah 2 suka meloncat2...besau2 plak 2...patut la encik demok ney geram aje nengok nye...

So smlm terbukti la hobi dye...sbelum2 ney dye salu gak g memancing sbnrnye...cume kali ney aku bria sgt na suh dye mms aku kalo dpt ikan...so dye dpt plak ikan besau...mmg dengan bangga nya la kan na mms aku...hahaha....uginye aku ta dpt ikot sbb aku alik kampung pulak..slalu ahd spend tyme ngn dye...

Dye pown pnah ckp :
encik demok : bby ta pnah ikot b ngn mancingkn?
aku : a'ah ta pnah pown..b pown ta pnah ajk..
encik demok : ala bby na ke g mancing..da la buhsan..duk cangok je..
aku : ala tape la..tringin gak na mancing dpt ikan besau2...

Tp ta tercapai gak cita2 dye na bwk aku n cita2 aku na ikot...kalo ta da bole join d club ngn baba dye skali..agypown da lame ta sembang2 ngn baba dye..hehehe..(sowi baba..eh uncle lame ta dtg lawat uncle)heee.....so twus sje pd pic2 yg da d send pd aku jela ye...

 baba sedang menunggu hasil dr pnantian nye..

hubby yg bajet2 je..haha

 hero MALAYA!!!heeee

goreng pown sodap!!!

Mereka memancing dr kul 11am sampi dkat kul 5pm...pas2 da smpi umah mula la pnat la hape la..tau la plak encik demok ney mmg kaki tido..so dgn kepenatan yg tramat sgt encik demok sempat call sblm dye pengsan!!haha...smpi la kul 11pm bru dye terjaga dgn klam kabut nye call princess yg sgt comel ney!!(bkn puji dri sndri ok tp encik demok ckp sy princess dan sy comel)hahaha..ade aku kesaaaah kowg na ckp ape?pfffttt!!heheh...

p/s utk encik demok..selalu2 la buat aktiviti yg sehat cmni ok?kurang2kan la aktiviti merempit or dengan lebey sopan aktiviti melawat kawasan seperti KLCC dan sekitar KL..sbb KLCC tetap 2 menara je...ta merancang pown utk jd kan kepada 3 menara..hahaha...nwayz luv u syg !!












2 comments:

nicky said...

eleh cik nanee soh anta mms nk soh anta bukti takot cik demok pancing bnda lain hahaha ...

tp klo cik nanee ikot mesti cik nanee pun pancing bnda lain jgk hahah

farrah isnanee said...

hahaha...ala kdg2 tade inspirasi na wat blog...so akitiviti dye pown aku bolejd kn post...so tade la buhsan...n cte yg bukan2....hahaha