Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 7, 2011

BERIBU SESALAN

Bila dengar lagu ni rasa sayup je hati ni...dengar suara2 mereka yang menanyikan dan feeling memang sampai dan menusuk ke hati aku...(ok da bole jadi pengkritik kan)hehehe...

Aku na type lirik da tadi...tapi wat ape aku na susahkan diri?kowang na nyanyi pegi la karoke...eh tade la..maen2 je pown na majok...aku amek video ney ciap ngan lirik la..so ta pyah la susah na cari lirik ye?heheheh...so layan jela..malas na cakap banyak...




P/S minta maaf pada sesiapa yang terasa..tapi siapa makan cili terasa la kenikmatannya kan?cuma nak cakap..kalo betol sayangkan seseorang jangan sampai dye terlepas kerana kelalaian kita...cuba la sekeras yang mungkin untuk memuaskan hati dye selagi kita mampu...supaya tiada perkata "menyesal" dalam kamus idup kita....

7 comments:

StrewberiManis said...

den xterasa pon
so bukan ditujukan dekat aku la kan :P

farrah isnanee said...

ok...kompom bkn ko...hahahaa

StrewberiManis said...

yesssssssssssssssssssssssssss
patut la aku xterasa ape2 pon
bahahhaha :P


beb, sape org tu?
tbe2 nak kepochi :P

Fiza Hamzah said...

Nanee : lagu cerita annissa kan? bestkan lagu ni..

mcm lagu time gado je ni,sbb kalau tak gado takla ade lagu sayu cmni..

jiwa kacau ek? :P

farrah isnanee said...

N,
baek ko kepochi ngn majlis ko je la..hahahaah

farrah isnanee said...

peja,
tade der...lagu ney memang sedap di dengar...lagu pitch2 tinggi ney mmg menusuk QOLBU!!hahaha.....part na last2 yg ta tahan 2..huhuhu

StrewberiManis said...

xnak, aku dah bosan asek mgadap majlis aku
nak jugak kepochi pasal member
gosssssssssssipppppppppppp itu penting :P