Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

i have fallin in love again?!!Alhamdulillah kurniaanMu Ya Allah...

Jam da menunjukkan waktu tepat pkul 1 pagi..tp asal mata aku tade tnda2 na tdo ney?encik hubby da lena d ulik mimpi da twun pdg agaknye gara2 liverpool menang td...hahaha..pns je aty fanatik MU bace kunx...huhuhu...

Aku  rasakan  aku  jatuh  cinta  lagi  pd  dye…jatuh  cinta  lagi  dan  lagi  dan  lagi? ngn  cpe?hahaha….dye  yg  bergelar  encik demok aku…Alhamdulillah..lately   ney aku  ase  bahagia  sgt..sume  nye  ats  kurniaanMu ya Allah…terima  kasih  ats  kebahagiaan  yg  Kau  berikan  pd  aku   ini..aku sgt2  la  bersyukur…encik demok  aku  sntiasa  wat  aku  tersenyum  bahagia…dye  sgt2  la  melayan  sgala  kerenah  aku..apa  yg aku na  dye  sntiasa  cuba  utk  penuhi..tp  aku   tau batas2nye..aku  takan  susahkn  dye…aku  sndri  pown  ta  sggup  na  tgk  dye  brade  dlm  kesusahan…

Td  plak   g  ktv…sbb  spttnye  plan  ngn  kakak  dye   k.ya 2  last week..tp  ta jd  sbb  ade  al…so  akak  dye  ckp  this  week..tp  d sbbkn  mslh  masih  ta  dpt  d slesaikan  ta   jd   ah  g  agy...akak   dye  ckp  insyaAllah  pas  sume settle  ujung  bln  ney   la  bru  plan  alik…so  d sbbkn  da  tatau  na  wat  ape..g  la  karok  gak  ngn  encik demok  ney… tp  bkn  berdua   je…aku bwk  gak  si nadia…sbb  dye  pown  dr  ary   jumaat  stay  umah  aku..alang2  dye  da  na  alik  uitm  kuar  la  ngn  dye  skali..agypown  ntah  byle  plak  na  kuar  agy..yela  dye  pown  sebok  study…aku  pown  sebok  kje..masing2  ade  komitmen  masing2  ckunx  ney..dolu  bole  ah  ary2  melepak  sesame..huhu…
  cik nadia..
 Urm pic mane ade je la..sbb capture pkai fon encik demok..pas2 ta Bluetooth agy..ney da ta sbar sgt na update post…so kali ney post kekurangan pic..hehehe..ape slhnye..skali skala..yela kalo pic byk2 pown alik2 muka aku n encik demok gak an…so cme je..kalo na tgk pic bole tgk kiri kanan…or bole g older post je..hehehe…

2 comments:

nicky said...

amboi sodap2 la tu an .. tp nad ade kaco daun skit la xbpe nak sodap sgt kan hahah

farrah isnanee said...

tapo..nad tukang record!!hahahaa