Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

ice room??!!

Haaaa  meh cni na cte cket psl ice room..tp biauuu ler aku cte dr pg aktiviti yang aku wat tyme ari sabtu lpas  dolu ye?hehehe
 
Ok pg2 kul 7am  cik nicky PING!!! la aku kt bbm...dye ngn mak itam ajk g bekfes McD..yela smentara stok coupon free big bekfes masih ade la katakan...agypown dr last week agy dye da ajk...so d sbbkn last week ta jd..this week harus la jd!!kn cik nicky?heeee..so jam belum menunjukkan angka 8 pown agy tp kami da terpacak kt mcD...da knyang blah la kn...
 
 mai beratuq!!
 
Pastu ptg trase agk kebuhsanan plak..n trase na mkn brownies with ice cream..snang cte trase na mkn ice cream la kn...ajk la cik nicky skali agy utk berpuaka pyot...hahaha....dye pown on je..pas2 bincang la na lpak mane(jgn mcm meeting sgt la plak an)haha...ice room or secret recipe...tgk ice room mcm meriah je..yela..name pown ice room kn...terbayang mcm pnuh ngn ice cream!!so excited la masok ngn nicky....
 
berjimbit lagi
 
Smpai2 ktowg duk dowg serve la kn... tgk la menu yg ade...adeh!!ta menangkap lgsung...tade la byk sgt ice cream nye...dlm otak aku terbayang sgala jenis ice cream la ade..tp hampeh!!tp tape la..try jela kn...aku order ice cream perisa yam..nicky plak peanut..
 
indah kabar dr rupa...

Plus aku order french fries...tp sume nye cm hampeh je..ice cream mcm ta rase ape...da mcm grape pown ade sbb dye ltak bende alah biji2 kaler pink 2...nickynye pown cme gak..kalo dye ta tabur kacang 2 pown mcm ta rasa ice cream..rasa sejoookk je masok mulut..haha..french fries plak adeh!!cikai gyle..atleast letak la mayonise skali ke kn..menarik la cket..hmm lyn je la...hahaha
 
p/s next tyme plih tempat pertama yg terlintas dlm aty..n ape yg tekak na telan..hahaha...jgn na pndai2 tuka tmpat laen..tp atleast kami mencuba sume tmpat!!btol ta nicky?heheheh





 
 



4 comments:

nicky said...

hahahah mcm kenal je gambar puaka dua org tu curi eh ?? boleh hide lg eh blogspot tu ahahah

thu xpe mmg hampeh baik aku mkn eskem kacang yg eskem potong tu lg sodap !! ahahah xpn mkn french fires kt steak sebelah umah ko tu lg sodap !! hahah

farrah isnanee said...

hahaha...2 la smlm ko ngah luah pasaan tbe2 edan call...pas2 da abeh call an aku tny da tdo ke?skali tgk ko da post...aku na minx pic ney la...bole cover an name ko?hahahaha...sy memang hebat!!...jgn na french fires sgt la...french fries ckop!!kakakaa

nicky said...

hahahah thu xpe .. mase ko bbm aku bru nak ke laut dh .. hahah .. alamak fires la mmg terbakar la blog ko nnti hahahah tu la gelojoh + excited sgt nk komen hahah

farrah isnanee said...

hahaha..ko mmg sengal ubi btol an....aku fires ko kunx!!!kakaka