Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

i made it!!

Ok arini macam excited cket sbb berjaya menghasilkan skirt sendiri menggunakan perca kain yang ade...salu aku wat baju tradisional...macam baju kurung,kebaya,moden itu sume da biasa aku wat...arini mood aku datang ngan tiba2 dan menghasilkan 1 skirt yang mmg trend terkini gak la..

Aku da usha2 skirt ney da lame gak..salu tgk kt blog + google + pic org la kan...pas2 ade gak jual on9..kalo tgk kt blog agk mahal la..dalam 50++....bkn la ta mampu..tp macam ta berbaloi plak rasanya...pas2 ade gak usha2 kt area BB...dlm 30++...mmg la mampu..tp ntah la..byle da jmpe 2 trase macam sayang plak na bli..aku ney agk kdekut cket ah..tp bab makan mmg ta pnah kdekut..bab membeli je kureng cket..kalo org na banje on je!!haha..

Tp ahad lepas kuar ngn hubby jmpe la lagi skirt macam ney..masok la usha2 ngn hubby...lpas 2 telek balik kain dye..macam biase je..kain cotton biasa je...tibe2 dpt 1 idea...then ckp kt hubby baek wat sndri kalo stakat kain macam ney..then alik umah carik la dlm beg plastik yang melambak 2..ade la corak yang lbey kurang macam corak yg dowg jual n org2 pkai ckunx...hubby pown bunyi cm cabar je suh wat sndri...hehe

So arini mood pown ada mari!!!dengan cargas nye ptg td sebok la wat skirt ney...dengan guide dr mama aku n ilmu yang aku ade kami bergabung la!!ewah!!macam ape la plak an..so mls na cte panjang2..tgk je la hasilnye....

TADAAAAAAAA......


p/s syiok la dpt wat ape yg kite na an?urm kalo ade corak besh na wat agy la jwbnye...hahahaahah....kalo ade yang berminat bole gak wat bisnes ney!!amboi otak aku na wat bisnes je an?urm kalo aku da rajin wat salu insyaAllah minat aku dlm bidang ney akn dtg dengan sndri nye...amin!!


5 comments:

nicky said...

buatkan aku satu !!!! hahahah tp aku nak ploka dot ok !! hahaha

nicky said...

alamak ploka dot plk .Polka dot baru btl hahaha

Fiza Hamzah said...

ok..aku nak jugak ok..!! sgt cantik..! :)

Aeen said...

wei..aku pn nk jugak....
nicky n peja...nant kite pakai same2..baru nmpk cm boria...hahaahah

farrah isnanee said...

nicky : ok..kain skola lame kunx aku ptong lukih dot dot ye?hehe

peja : harusla..kn kite da survey!!hahaha

aeen : ok..ape kate wat uniform wedding ko!!bg ah bisnes kt aku bole kawen cpat cket!!kakakakaakak