Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 12, 2011

E.G.O ??!!

Hey yaw?urm nape topik di atas ye?apakah?mengapakah?siapakah?bagaimanakah?dimanakah? untuk apa kah?pelbagai persoalan yang timbul kan?hahaha...chill la...jangan kelam kabut sangat...satu2 la der...lu langsi lu mati ( jp ape kaitannya?)hahaha...

Ok la berbalik pd topik EGO  kite an?kowg ase la kan..antara laki ngan pompuan sape lagi ego?hehe..mesti sume da tau jawapan sejak azali lagi kan?da terang lagi bersuluh laki la jawapannya....eh bkn aku ngn kaum2 pompuan je yg ckp tau?ney memang fakta la..bkn auta ok?hehehe

Urm tapi ade gak pompuan ego...eh memang la pompuan ade ego...ape ingat laki je ke?abeh tu pompuan tade pasaan ke hape an?tp mostly memang laki ney sangat ego kan?so di sebabkan dowang tau yg pompuan sume da tau ego laki ney tinggi so dowang makin menjadi2 kan?

Kenapa perlu ego?adakah ego itu sesuatu yang membina?atau lebih kepada meruntuhkan?hehehe...sebenarnye aku pown tade jawapan untuk soklan 2..sebab aku pown sedang mencari jawapan...tibe2 na tau pendapat kowg tentang ego...sebab ego ney bg aku subjektif...hehehe...

Tapi untuk jawapan aku ego itu perlu ade dalam diri setiap manusia...cume perlu lah kena dengan tempatnya dan kena pada gaya nye..eh perlu gak kena dengan org yang kite na ego 2...tabole maen bedal je..terutama dengan family dan pasangan la kan...sebab mereka2 ney la antara org2 yang sensitip...so kena lah berjaga2...

p/s marah macam mane skali pown kite pd seseorang ego perlu la di kawal..ta perlu lah kite membalas stiap prbuatan jahat yang di lakukan ke atas kite hanya kerana ego...jika mahu membalas pown harusla dengan kejahatan yang setimpal dan tidak melebih2...tp sesungguhnya memberi kemaafan adalah lebih baek dr membalas....



3 comments:

StrewberiManis said...

hamboiiiii dah dpt present dr akak ipo eh
Hehe :)

weh nak request ni
buat entry pasal akak kau
sebab masa dia kawen aritu aku xdpt dtg
aku ade test dekat shah alam
update skali wedding diaorg & anak dia eh
teruja nak tau :)

farrah isnanee said...

eh chop!!tp ko comment kt post mane ea?hahaha...urm aku pown mmg ade ingt na post psl "anak" aku 2..urm t aku cube karang cite ea?hahaha

StrewberiManis said...

ntah aku pon dah pening ni
main taip je "comment"
last2 masuk dekat entry ni
ayokkkkkk xtau
HAHAHAHA


buat cepat wehhh nak tau nih