Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28, 2011

MAK ANDAM TERJUN??!!

Ok rilex..rilex..chillex yaw!mak andam terjun?terjun mana?lombong?lombong mana?bangunan?bangunan mana?tgkat berapa?hahaha...bukan seperti yang anda fikirkan tu la..aku na cite pasal aku jadi mak andam terjun...(eh sukati aku la na cakap ape..entry aku,ini blog aku yang punya...)hahahaha
 
Al kisahnya macam ni..ney cite minggu lepas tau...bukan minggu ni..dalam hari selasa cik Nicky PING!!! aku kt BBM...pastu tanya bz ke tak..bila aku cakap bz dye cakap kalau da free gtaw dye..nampak tak kat situ ade unsur suspen?aku pown wat rilex lagi..lunch tyme aku kul 2..aku PING!!! dye balik na gtaw da free la tu...
 
Then dye twus la call aku...bercerita la segalanya dengan aku...sepatutnya kakak ipar dye yang jadi mak andam..tapi atas hal2 tertentu aku telah diberi mandat..(jgn mandat sgt la)ok la tugas...untuk sempurnakan majlis orang...aku dengan confident setuju untuk mem'bedal' muka pengantin perempuan merangkap cousin nicky...hehehe
 
Hari sabtu pukul 7.30am nicky dan nenek (cik rose la 2 emak si nicky ney) datang menjemput mak andam terjun di butik WAHIDANEE...(nak gtaw gak tu name butik aku)hahaha...so sesampai je kami di sana terus la cari pengantin untuk di bedal!!hahaha
 
JENG..JENG..JENG!!!
blom agy la...hahaha
sebelum touch up...
 
 ney la hasilnya..hehe

lihatla hasil tanganku setelah hampir setahun ta bedal muka org...

Siyesly aku da lame tak maen muka orang...so ney task yang mengejutkan la untuk aku.tiba2 je kan..(eh macam amazing race plak task bagai)haha...so setakat ni jela yang termampu dalam keadaan terkejut...hehehe...ape pown confident itu penting...so here is it!!dan pengantin da selamat di nikahkan...huhu
 
 ney la mak andam 2..yg blakang 2 la nenek@cik rose@mak nicky..haha
 
P/S pasni kalo ade rezeki aku memang nak belaja make up lagi..tapi wat mase ckunx ney cost na belaja agak mahal la..so insyaAllah la aku akn belaja lagi..wat masa ney na focus satu2 bidang dolu..now bidang tailoring...da betol2 mahir baru aku berganjak lagi...huhu





 





 


2 comments:

StrewberiManis said...

kalau ko make upkan aku,
free buleh?
*sambil kenyit2 mata dengan kau :P

farrah isnanee said...

kenyit mata je?hahaha....agak2 kenyang ta aku mkn kenyitan mata ko?(betul ke ayt kenyitan 2?)hahaha