Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 31, 2011

REQUEST ENTRY FROM FWEN!

Hallo...hallo..kopi ka milo...hehe...ok kite twus kan saje pada penceritaan yang dikehendaki...entry ney telah di request oleh seorang sahabat...aku tau kenapa dye request....bukan semata2 sebab dye ta dapat menghadirkan dri pada majlis ney...tapi sebab dye na kawen da...so dye na usha2 ler tewww!!hahaha

Tapi tak mengapa...kepada  CIK HANNAH saya telah mengumpul data2 sebanyak yang mungkin daripada sumber2 yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dan masih bole dipercayai...hahaha...

Al kisahnya bermula la pada 5 December 2009..selamat lah kakakku FARRAH WAHIDA MADZLAN diijab kabulkan menjadi seorang isteri kepada seorang lelaki ZULAZMI JAMALUDDIN (abang ipar aku ler teww)hehehe..

So proceed pada gambar jela twus ye N?da tatau na cte ape..macam da basi cket...hahaha...so mari kite mulakan dengan gambar semasa pernikah di Masjid area Taman Sri Gombak(actually aku lupe name masjid ney..khairiyah ea?yg dekat tasik 2?)hehehe...

 selepas selesai akad nikah di masjid

 sesi bergambar dalam bilik pengantin yang ckunx tempat aku mengeluarkan air liur..hahaha

 da gado?hehehe

bole tak aku cakap jelez?kakakaka

ney baju persalinan jawa kowt..haha

nehi kabhi nehi...

DI HARI PERSANDINGAN SEBELAH PEREMPUAN DENGAN THEME PINK

make up by kak liza

sempat ko bergayut??

kawan2 dye 2 na makanan pengantin ler tewww!!hahaha


ku menunggu(sambil nyanyi lagu rossa..eh jap..lagu rossa kuar tahun 2011...dye kawen taun 2009??)hahaha
 
chenta mati


DI HARI PERSANDINGAN SEBELAH LELAKI DENGAN THEME BIRU



photographer yang kena renjis?confuse!!haha

AKTIVITI TERAKHIR MENDERA PENGANTIN...HAHAHA
selamat menjalankan tugas la sis...kt cni catering..blah cne berkampung...naseb ler...hahaha

sesi bermandi manda sambil mengemas!!haha

P/S ney je yang dapat aku sediakan buat masa ney...tengok la kalo ade lagi aku jumpe aku update lagi ok?hehehe...apakah kurniaan yang mereka terima setelah bergelar suami isteri?dan hadiah apakah diberikan kepada kami dua keluarga?nantikan untuk entry yang akan datang....

NANTIKAN EPISOD YANG AKAN DATANG!!hahaha





9 comments:

StrewberiManis said...

yeayyyyyyyyyyyyyy thanks nanee
terharu ni sampai keluar ayaQ mata ni haaa
tengok ni,a bes fasa 7 & fasa 3 je banjir
fasa lain xbanjir :P

ok, aku menunggu next enrty dengan penuh sabarrrrrrr (read : xsabar :p )

Aeen said...

sampaikann kakak ko dah dapat anak 1 baru nk update entry ni...ahahahahah

farrah isnanee said...

N,
hahaha..letih mak carik tau noq!!mak pegi blog org tau curi pic...hahaha...t aku update lagi ape2 yang patut..hehehe

farrah isnanee said...

aen,
itu la dye..ney sume request dr N la ney...dolu mane de blog...da nak due utk anak buah pertama aku 2 baru na wat blog...hahaha

StrewberiManis said...

ok next, aku tunggu dgn penuh keTAKsabaran nih :P

lagiiii lagiiii, aku nak lagiiiiiiiii :P

Lee said...

Hello Farrah, I really enjoyed looking thru the beautiful pics here. Good photography, and good looking couple too. The bride is gorgeous!
I have always loved Malay weddings as very colourful.

You have a nice day and keep a song in your heart.
Lee.

farrah isnanee said...

uncle Lee,
thanx 4 the compliment!n thax a lot 4 visiting my blog...hahaha...

adventure mama said...

wahhh congratzz kat kakak u...cantik baju silver die tu..:P

farrah isnanee said...

iedchan,
thanx yaw!!hehe