Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

;♥& fwens!!

Dalam idop ney kite mesti la ade kwn kn?kalau tade kwn bole ke idop erk?bg aku mmg TAK LAH!!sbb kwn ney byk membantu n mengajar kite...ade kwn yg menghancurkn gak..tp kite kena pndai la plih kwn...kalo da yg mnghancurkan tu terpulang pd kite la..kena pndai ah pk mane baek mane bwuk an?



Ney la best buddies aku dr zmn skola until now..cume ckunx ktowg da jarang hangout 2gether...masing2 da ade life masing utk kejar cite2 an...yg si aeen 2 da 2nang..so ofcoz la lbey byk spend tyme ngn 2nang tersayangkn...tmbah2 dgr2 na kawen da dlm taun ney...wow!!kwn aku na kawen da la...triple excited kowt..dolu tyme dye 2nang pown aku excited gyle..ape tah agy na kawen...beshnye...~weeeee~

Dolu salu sgt lpak umah peja ney..da jd cm umah kedua aku da..masok pown skati je...haha...pas2 salu sgt nanges ngn si peja ney...cket2 ngadu kt dye...sbb dye sowg pendengar yg baek...now peja pown ade life dye gak...msti la dye bz na crik wet...dgr2 azam baru dye na ade bf(wow!besh gyle azam kau)haha..smoga ko cpat jmpe jdoh k?mane tau pas aeen ko plak..hahaha....


yg ney plak si nicky...ney pown kwn dr skola gak...tp dolu tade la rapat sgt...cume salu lpak klas dye sbb kwn ngn dijah...tp ckunx dijah pown ntah ke mane...aku ngn nicky bole ngam je..sbb dye ney mulut puaka gyle!!kalo na sound org 2 memang da ta pndang kiri kanan la kan...2 yg dpt gelaran nicky puaka palat...hahahapape pown dye ok je...kalo org baek.dye baek la...kalo da palat jgn ckp dye..sume pown bole jd puaka palat cm dye gak...huhuhu


Yang ney plak...kwn merangkap adek(muda sgt ke kau)yg plaing syg la!!(syg la sgt)hahaha...walopown usia perkenalan kami ta segah yg laen b'taun2 bagai...tp dlm tempoh yg sgkat pown aku ase sgt seronok sbb dpt knal dye...dye ney mmg gyle2 ah...sbijik pangai cm aku...otak pown same je...byle ngn dye ase nye cpt je mce blalu...byk sgt bnde na cte....da jd rojak cte ktowang..pas2 bole smbung balik...kau memang TERBAEK nadia razalee!!!


Ney plak kwn zmn2 kolej tp nadia ney sesat plak..yg pgang fon 2 nadia gak name nye...tp ktowg pggil nad je..ape la naseb aku dpt kwn name nadia bkn maen rmai...org yg pling aku nyampah pown name nadhea gak...ex-bestfwen pown nadia gak...cmne bole jd ex?hmm pjg ctenye...yg 2 da bab laen plak..mls na cte da..hahahyg blakang 2 zira...dolu tyme blaja aku ngn nad ney  cke la wat semak kt umah zira 2...sbb best!!mak dye memang terbaek kot..cke bwk ktowg g mkn2...happening gyle ah mak dye...mam roxx!!hehehe


kt dlm ney sume org2 yg cme je..da story td..cume yg ta cte agy...yg depan bju biru 2 mimi...dye da kawen da...knal sjak form 1 agy...mrangkap kwn baek gak la..salu klas cme dye...tp kalo t'pisah je gado..haha..tp still kwn gak..tabole pisah gak sbb masok kolej pown cme gak..tggal srumah gak..wlopown dye study ngn aku ta lame...heheh...pas2 yg pkai spek 2 anne..dye bru je 2nang 1/1/11..tp aku ta dpt dtg...abg wan ngn k.raisya kawen..sowi ye anne...sowi sgt2...tp aku appy ats p'tunangan ko...t kawen insyaAllah aku dtg beb!!!heeee..

Ape pown mereka adalah org yg sgt sy syg selain keluarga n encik demok sy!!!mereka kwn sy dunia akhirat...jnji eh kwn ngn aku smpi mati tau!!!syg kowg!!!
mmmmmmmuuuuuaaaaahhhhhxxxxxx!!!!








3 comments:

farrah isnanee said...

ala spoil btol la love 2...tape la..jnji syg kowg...heeeee

nicky said...

hahah ok finally boleh komen dh .. i like yg berpuaka tu .. hahah love you more .. hahah

farrah isnanee said...

hahaa....teruja bole comment?haha...