Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

wedding syzwan & raisya

hahaha...ney tyme wedding syazwan & raisya pada 1/1/11...best kn tarikhnye...31/12/10 aku la jugak tengok2 persiapan perkahwinan mereka..ingt memang nak tolong menolong la kan....aku pown lepas jumaat dtg la ke rumah mereka...tp na wat cmne..memandang aku ney masih anak darakn...so ta di benarkn balik lmbt la kan...so sebelum maghrib aku pown beeansur pulang...tp sedih gak la sbb abg wan nak mintak tlg aku...tp d sebabkn aku kena balik ta dpat la tolong...sowi ye abg wan...esok arinye tiba la ari kenduri...aku pown pergi awl pagi...kul 10 da terpacak kat dewan kawen 2...hahaha....so ari 2 jela aku bantu setakat yg aku mampu...smpi la selesai kenduri...alhamdulillah semuanya berjalan dengan sgt lancar...mase perkahwinan 2 sempat la aku berangan jap...kalo la aku kawen..cmne la plak gayanye kan?aish!!!tak sabar la plak...hahahaha


ney pengantin laki tengah nyanyi utk pengantin pompuan..dpt la bunga taik ayam sekuntum....heeeee..so sweet both of them..memang sgt secocok!!!

No comments: