Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

sadness!!

Arini tade ape yang menarik..arini aku dmam..so aku ta kje...alasan smate..sbb dmam aku tade ah twuk mane..tp d sebalik dmam ney ade yang lbey twuk..dmam hnya la 1 alasan...n thank God aku ade alasan itu..kalo ta aku tatau na bg alasan ape utk ta kje arini..sbb mood aku totally OUT!!!

So na tdo pown ta tnang sbnrnye...im hurts so many  tyme..pg2 dpt baca 1 perkataan "MAAF"!!im sick of that words!!kenapa perlu gune pekataan 2 sesuka aty?tnpa pk pasaan org laen?da wat bru na pk maaf?sbb maaf 2 wjud..sbb 2 org bole sesuka aty wat ape yg dowg suka?its not FAIR!!

Aku da letih na ade pasaan ney..tp aku tau...idop ney mmg la cmni..kalo na sentiasa appy je pown tabole gak an?so its ok..arini aku ase cmni..sok aku ase laen plak..smlm aku ketawa...arini aku menangis...esok aku tersenyum..lusa aku ketawa...tulat aku menangis alik...idop ney kn mcm roda...so jgn wiso la...sume akn kite rasa...n jgn terlalu gembira ngn ape yg kite ade...sntiase kena bringat la kn...

Ok...ingt cdey aku da abis..upenye tidak...gy skali jatuh agy ai mata aku...aku ingt na bkak blog ney na cte psl dmam je la..tp aku tbe2 na bkak k.dood nye fb..na tgk psl novel dye yang bru d lncarkn sbtu lpas...aku ta dpt g sbb kje....sbb plancaran 2 pg..so i miss that event!!sowi k.dood...so aku dpt invitation utk event kedua dye..kt karnival karangkraft @s.alam pd 29 dan 30 Jan 11...so kalo bole aku na g ah..aku na bli...aku pown pengemar novel gak...tp ta pnah bli..salu pinjam je...

Ok alik pd cte nye....aku bkak fb k.dood aku ternampak la blogspot "BRING BACK FERRIS TO MALAYSIA"...so ini la sbb nye k.dood tulis novel..n aku ase novel ney adala kisa benar dr idop dye..ferris is actually anak dye yang da di bwk lari oleh ex-husband dye...so ini antara salah 1 cara utk kite sume support k.dood..bntu dye utk pulangkan anak ke pgkuan ibunye!!!

 ferris <3

Ney la ank k.dood...ferris harta k.dood yang pling bernilai kurniaan ALLAH....

1st launching!!

Ney 1st launching @mph midvalley....da terlepas da pown..so tabole wat ape da an...tp jgn wiso.masih ade kesempatan utk bli bku ney dan jmpe sndri dgn pnulis nye...

karnival shah alam..

Ney event coming soon...siap ade jadual agy kt ctu..so bole rujuk..utk novel yang aku ckpkn td name pnulis nye elis mokhtar @k.dood yg aku mksd kn tadi...ktowg pggil dye k.dood..tp name ic elis mokhtar la...

novel

So ney la hasil karya penulisan k.dood ntah dr byle dye mula mnulis..dan hasilnye mnjadi sebuah novel..mgkin novel ney adalah cara utk k.dood mluahkan sgala pasaan nye yg terbuku d dlm aty slame ney..kalo na d luah kan pd sowg demi sowg ta terkira ramai nye na tau..so tulis bku bole d critekan twus pd sume org...

elis mokhtar @ k.dood

Ney la org yg aku mksdkn dr td....cpe bli bku ng  pnulis sndri dpt la sign skali..kami sntiasa beri skongan pd k.dood utk bwk pulang ferris ke m'sia...kami pown windukan ferris...uncle edan n aunty fara windu sgt kt ferris!!!nanti kite same2 2nggu kepulangan ferris n raikan kjayaan k.dood n berkat doa kite sume!!!
p/s k.dood kalo dtg umah je twus bole an?heeee...

kt cni aku serta kn skali link ttg brin back ferris yg aku mksdkn td...kowg ole bc sndri kt cne...n lihat la betapa widunye sowag ibu yg terpksa berpisah ngn sowng ank utk skian lamenye...sjak feb 2009...tnpa mendgr suara,melihat wjah dan mndengar khabar brite skali pown ttg anknye...sowang ibu masih ta ptus arapan,cekal dan twus berjuang utk mndapatkn semula HAK sebagai sowg ibu ke atas anknye!!support them!!jgn pisahkn mereka lagi!!

5 comments:

Fiza Hamzah said...

nanee..aku sgt sukekan entry ko yg ni..btul2 ade info..aku nanges byk tgk video tu..gosh..nape sngup dorg wat cmtu..:'(

Aeen said...

peja mula ar touching 2....sob..sob..sob...

farrah isnanee said...

peja : hmm 2 ah an..cdey gyle der...pd al sptutnye ex dye dpt amek dye sminggu je...kire cm glir2 kalo ta silap aku..tp dye twus bwk lari..yela laki 2 kaya..k.dood da agk laki 2 takan bg alik..smpi na sorok kt umah aku..tp pk alik ney arahan mahkamah + laki 2 kaya..byk dye upah org..mane2 dye bole crik gak...aku mmg nanges gyle2 kowt!!

aeen : hmm tacen ah..ele..ko pown tacen gak an?huhuh

Elis Mokhtar said...

thx farrah :)

farrah isnanee said...

most welcome k.dood...