Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 23, 2011

mlm minggu bersama encik demok!! ♥

Ok..tatau na start cmne...sbb excited sgt ngn weekend kali ney....feel like heaven!!sumpah seronok gyle..mmg hav fun sgt2 ngn encik demok...firstly encik demok alik kje twus dtg umah aku...smpi lbey kurang kul 645pm...tp kedai aku blom tutup agy..sbb kedai tup kul 7..so lpak la dolu...aku pown sebok layan customer..then da kul 7 encik demok harus tlg aku tup kedai la an...hahaha...pas2 ajk dye naek umah lpak dolu..sbb maghrib..aku pown na ciap2 mndi2..kasi wangi cket..hahaha...so smetara 2 maen la ngn baby rifqi dolu ye...so lbey kurang kul 8 lbey cket ktowg pown grak la..encik demok bwk kete la aritu..sgt seronok!!ahhh!!kete baru plak an..haha...tp lupe na capture...sbb tyme na capture 2 sebok na shi-shi..then twus lpe...pas2 alik umah encik demok na 2nggu dye plak bersiap...mcm pompuan lmbt!!haha..tp sy suke!!

Da ciap encik demok...kami pown memulakan perjalanan..tatau na g ane agy...tp pyot da trase lapa gyle!!ok kite g look out point @ampang..huwaaa!!syioknye!!ok b..(dgn pasaan excited..btol ke b aku ney na lyn aku sgt)hahaha....so da smpi..mule la aktiviti snap-snap!!haha

superb great!!

syg dye sgt2!!

my everything!!

ok..td 2 sume aktiviti sementara menunggu makanan smpi..tp pyot da smakin lapa..dan lapa..dan lapa(smbil mendendangkan lagu shamsul haslam dlm utk lagu khurafat..pd al aku tgk hurafat pown TAK agy..hahaha)so byle makanan tibe begini la jd nye...

mcm singe kelaparan!!aaaauuummm!!

terbaek..!!

Makanan dye mmg terbaek,,tp poket pown kena terbaek la kalo na dtg cni an..hahaha...pengajaran utk ney is..if na dtg cni agy..mkn la kenyang2 kt mane2 dolu..pas2 dtg cni sekadar mencari ktenangan dan menikmati keindahan mlm...tp jgn la dtg duduk je..mau kena halau kunx..oder air ngn french fries sudeh!!ice water pown rm3 ok?hahahahaha

 haven!!

Ney la tempat yg d perkatakan...actually dye ade tgkat bwh gak...tp tgkat bwh cm ta bape romantik la..kt ats ney romantik cket!!hahaha...hubby yg plih duk ala2 candle lite dinner!!!ooouucchh!!hahaaha 

malu sgt na tunduk agy an?wat tatau sudeh..haha

Ok la 2 kot..mls la na upload byk2 gmbar..sbb mmg byk gyle..so kalo na tgk silalah singgah ke fb sy ok?heeee.....now na cte lpas alik dr look out point ney kami ingt na tgk wyang la..encik demok ney kate cte KONGSI lakonan SAM da kuar..tp aku cm blur tatau pape...memndangkan jam da pkul 1130 kami pown b'gegas la gerak...smpi kt TIMES SQUARE tade pown cte kongsi 2..yg ade khurafat...owh!!sy tiade keberanian la na tgk tgh2 mlm cte 2 b..sy ney kan pnakot!!kalo siang bole gagah agy...ney tgh mlm...adeh!!(alasan semata sbb mmg pnakot pown)hahaha

  over la kau!!(aku la 2)hahaha


ta jd tgk wayang..ape agy...angkt kaki blah la..hahahaha...pas2 mula la meroger2 kwn2 encik demok d skitar mane...akhirnye kami ke maluri cheras mlepak...ney kire destinasi trakhir la...kami bershisha la...lame ta lyn an..haha...

kebakaran kt idung encik demok ke?hahaha

So ini la destinasi terakhir kami...dlm 1 mlm..mcm2 la ktowg na wat...thanx la encik demok sbb na mlayan sy..sbb sy tabole cmni salu..tp ta sgka gak encik demok ta mara pown...n kami sgt appy!!so da pening kepala bershisha..ape agy..alik ah!!pnat da kowt...cian encik demok..na anta sy alik gmbak agy n na ptah alik cheras agy..so sbelom dye mngantok tahap maksima baek la cpat alik je...da la dye ta rehat dr alik kje twus mlayan sy yg mcm2 ney..hahaha...

p/s encik demok : thanx sgt2..sy sgt syg kamooo!!!kamoo sgt menceriakn idop sy..(pd al kalo gado ase na cekik je dye)hahaha....tp standard chartered ah an..kalo na appy sntiase pown tabole...huhu..so da la kot..pnat da cte..act ta tdo agy dr smlm...now da kul 3pm 23/1/11...byle na tdo ney eh?hahaha    

 


3 comments:

nicky said...

hahah best best .. aku mcm tak pernah pergi lg tmpt tu ..(mmg xpnh prgi pn) nnti nak g la.. haha ..seronok sungguh ya kamu .. heheh

farrah isnanee said...

mmg TERBAEK!!!!2 ah ko..tamau g...jd cameraman ktowg..huhuhu

nicky said...

hahah wak lu umah aku ramai anak belanak menantu hantu semua dtg mane boleh kuar .. hahah xpe la kasi ko heaven2 ngn cik demok dulu .. hahah